Apšilimo žaidimai

Tinka ir vaikams ir tėveliams.

Kaip žaisti: Tai atmintį lavinantis žaidimas, kai žaidėjams tenka kartoti vis ilgesnį daiktų, kuriuos susikrauna keliaudami į egzotišką šalį, sąrašą. Pirmasis žaidėjas sako kažką panašaus: „Susikroviau lagaminą, įsidėjau ... (tarkim, batų raištelius)“, antrasis tęsia: „Susikroviau lagaminą, įsidėjau batų raištelius ir unitazo dangtį“, trečias priduria savo „Susikroviau lagaminą, įsidėjau batų raištelius, unitazo dangtį ir baltojo agato karolius“. Žaidimas tęsiasi tol, kol kas nors pamiršta seką. Tas žaidėjas iškrenta iš žaidimo, o kiti vardija savo lagamino turinį toliau. Laimi tas, kuris neužsikirsdamas išvardija visus supakuotus daiktus.

Tinka ir vaikams ir tėveliams.

Reikia: popieriaus, rašiklių, lipnios juostos.

Kaip žaisti: Kiekvienam žaidėjui prie nugaros pritvirtinama juostelė su gerai žinomo gyvūno pavadinimu, kurį sudaro 8 raidės. Koks žodis užrašytas ant nugaros, aiškinamasi vedančiojo klausinėjant jo raidžių. Tarkim žaidėjas klausia „Ar mano žodyje yra raidė „S“? Jeigu atsako „taip“, raidė užsirašoma. Žaidėjui galima užduoti tik vieną klausimą, tada klausia kitas. Sužinoję visas raides žaidėjai turi sudėlioti iš jų gyvūno pavadinimą. Laimi pirmasis tai padaręs.
Žodžių pavyzdžiai: dramblys, antilopė, delfinas, banginis, šimpanzė, barsukas, karvelis, jaguaras, varnėnas, upėtakis, kolibris, moskitas, piranija, žvirblis.

Tinka ir vaikams ir tėveliams.

Reikia: muzikos ir lengvo daiktelio, kurį galima siųsti ratu, pvz. maišelis su pupelėmis.

Kaip žaisti: Žaidėjai sustoja ratu. Vienas skiriamas reguliuoti muziką. „Karšta bulvė“ keliauja iš rankų į rankas, didžėjus stovi užsisukęs. Kai muzika nutyla, žaidėjas, kurio rankose tuo metu buvo „bulvė“, sėdasi į rato vidurį. Jeigu „bulvė“ nukrenta ant žemės, iš rato išeina tas, kuris laikė bulvę paskutinis. Laimi paskutinis likęs rato žaidėjas.

Tinka ir vaikams ir tėveliams.

Kaip žaisti: Visi žaidėjai susėda ratu. Vienam žaidėjui užrišamos akys - jis yra "akla karvė". Tada tas žaidėjas kelis kartus apsukamas aplink ir pastatomas rato viduryje. Žaidėjai sunčia varpelį ratu ir skambina. "Akla karvė" turi sekti varpelio skambėjimą. Kai vadovas duoda ženklą, varpelį turintis žaidėjas nustoja juo skambinti ir nebeperduoda jo toliau. "Akla karvė" dabar turi atspėti pas ką yra varpelis parodydama į tą žaidėją pirštu. Jei atspėja, tai žaidėjas, turintis varpelį, tampa "akla karve". Jei neatspėja, lieka "akla karve" kol atspės.

Žaidėjų amžius neribojamas.

Kaip žaisti: Dalyviai turi sugalvoti kuo daugiau būdų pasisveikinti vienas su kitu, ne tik tradiciškai paspaudžiant ranką. Gali būti sutrenkimas kojomis, pečiais, galima sveikintis nusisukus nugaromis ir žiūrint pasilenkus sau pro kojas ir pan.

 

Kaip žaisti: Komandos nariai užrištomis akimis, laikydami rankose ilgą virvę, turi suformuoti kokią nors taisyklingą figūrą: kvadratą, trikampį ir pan. Jie gali tarpusavyje bendrauti ir visi bent viena ranka privalo laikytis virvės.

Kaip žaisti: Visi stovi ratu. Vienas dalyvis pradeda ploti kokį nors ritmą ir akimis užmezga kontaktą su kitu dalyviu. šis irgi pradeda ploti ir “mezga” kontaktą dar su kitu dalyviu ir t.t. Kai visi jau ploja vieningą ritmą, tuomet galima paspartinti tempą vis greičiau ir greičiau.

Kaip žaisti: Komanda stovi ratu. Vienas iš dalyvių “meta” įsivaizduojamą kamuolį kitam, šis jį “pagauna”. Tada vedėjas įvardina, kad kamuolys tapo labai sunkus, labai didelis, labai lengvas, mažytis ir pan. Dalyviai turi įsivaizduoti tai ir “mesti” įvardintą kamuolį.