Tinka visiems ir vaikams ir tėvams.
Kaip žaisti: Šį žaidimą geriausia žaisti persirengėlių vakarėlio pradžioje, kai susirenka daug įvairių personažų. Pagrindinė taisyklė - susigalvoti alter ego, kitą asmenybę, ir elgtis taip, kaip elgtųsi ji, nors apsirengęs esi visiškai kitaip. Taigi Rožinė Pantera gali kalbėti ir vaikščioti kaik Mardžė Simpson, Simpsonas - kaip lokys, o Cicinas - kaip vampyras. Per pusvalandį kiti žaidėjai turi išsiaiškinti, kas kuo apsimetinėja.Geriausiai įsikūnijęs personažas pelno pagrindinį prizą. Dar galima išrinkti baisiausią kaukę, ar kokią kitą -iausią kaukę.
Tinka visiems ir vaikams ir tėvams.
Žaidimo tikslas: sužinoti savo naująją tapatybę.
Kaip žaisti: Kiekvienam atėjusiam svečiui ant nugaros prisegamas lapelis su kokio nors garsaus žmogaus ar personažo vardu. Žaidėjai turi išsiaiškinti, kas jie tokie, klausinėdami vienas kito, bet į klausimus galima atsakyti tik ,,taip'' arba ,,ne''.
Kitas variantas sėdint prie stalo: užrašyti vardus ant popierinių karūnų ir susegus uždėti kiekvienam svečiui ant galvos, kad visi matytų, o pats svečias - ne.
Tinka visiems ir vaikams ir tėvams.
Žaidimo tikslas: Nesuklysti vardijant žvėris ir paukščius.
Kaip žaisti: Tai klasikinis žaidimas, padedantis greitai apsiprasti nepažįstamoje kompanijoje. Visi dalyviai susėda arba sustoja ratu. Vienas lieka ratelio viduryje. Jis meta kamuolį(arba parodo į ką nors ranka) ir sako ,,Žemė'', "Oras", "Vanduo" arba "Ugnis". Išgirdęs "Žemė" žaidėjas turi pasakyti žvėries pavadinimą, "Oras" - paukščio, "Vanduo" - žuvies. O išgirdę "Ugnis" turi tylėti. Visi atsakymai turi būti ištarti, kol vedėjas suskaičiuoja iki trijų. Antrą kartą to paties žodžio ištarti negalima. Nespėjęs arba nepasakęs žodžio žaidėjas iškrenta iš rato. Laimi likęs paskutinis.
Tinka visiems ir vaikams ir tėvams.
Žaidimo tikslas: Surišti kuo ilgesnę virvę.
Kaip žaisti: Atkirpkite 60 skirtingo ilgio virvagalių ir išslapstykite juos po namus. Žaidėjai po du išeina ,,Gaudyti gyvačių'' ir riša jas mazgais vieną prie kitos. Laimi ta pora, kuri per tam tikrą laiką sriša kuo ilgesnę "anakondą".
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Reikia: muzikos ir lengvo daiktelio, kurį galima siųsti ratu, pvz. maišelis su pupelėmis.
Kaip žaisti: Žaidėjai sustoja ratu. Vienas skiriamas reguliuoti muziką. „Karšta bulvė“ keliauja iš rankų į rankas, didžėjus stovi užsisukęs. Kai muzika nutyla, žaidėjas, kurio rankose tuo metu buvo „bulvė“, sėdasi į rato vidurį. Jeigu „bulvė“ nukrenta ant žemės, iš rato išeina tas, kuris laikė bulvę paskutinis. Laimi paskutinis likęs rato žaidėjas.
Žaidėjų amžius neribojamas.
Kaip žaisti: Vaikai pasidalija į dvi lygias grupes (geriausia, mergaičių ir berniukų). Abi grupės sutupia eilėmis skirtingose patalpos pusėse ir abiem rankomis laikosi už kulnų.
Pirma grupė dainuoja:
„- Šarka, šarka!”
Antra grupė atsiliepia:
„- O ko ko?“
Pirma grupė dainuoja:
„- Kur tavo pats?“
Antra grupė dainuoja:
„- Vilkijoj!”
Pirma grupė dainuoja:
„- Ką jis veikia?“
Antra grupė dainuoja:
„- Batus siuva!”
Pirma grupė dainuoja:
„- Su kuo siuva?“
Antra grupė dainuoja:
„- Su drata!”
Visi gimtadienio dalyviai, laikydamiesi už kulnų, ritmiškai striksi į priešingą pusę ir dainuoja:
”Šilko drata, šilko drata!”
Ties patalpos viduriu abi grupės susitinka. Prasilenkdami straksintys gimtadienio dalyviai stengiasi stumtelti vienas kitą alkūne ar pečiu ir pargriauti. Kulnų paleisti negalima. Jei kažkuris nuvirsta, turi taip pat laikydamasis už kulnų atsikelti ir striksėti toliau (arba duoti fantą ir pasitraukti iš žaidimo). Prasilenkusios gimtadienio dalyvių grupės nustraksi į priešingas puses ir vėl tokiu pačiu būdu grįžta į savo puses. Žaidimas kartojamas, kol laimi stipriausias.
Tinka vaikams iki 10 metų.
Kaip žaisti: Visi vaikai susikabina į vieną ratą. Viena mergaitė rato viduryje bus „pelytė“, o už rato sukinėsis berniukas „katinėlis“. Vaikai, sukdami ratą dešinėn (pelytė vaikštinėja vidury, o katinas – už rato), dainuoja:
„Pelytė, pelytė po gryčią bėgiojo, Katinas, katinas ant pečiaus miegojo.“ 1X2
Ratas sustoja ir vienoje vietoje prasiskiria – padaromi vartai. Vaikai dainuoja:
„Tai negeras katinėlis,- Pelės nepagauna.“
Tuo metu katinas puola gaudyti pelę. Gimtadienio dalyviai pelę visur praleidžia, pakeldami aukštyn sukabintas rankas ir taip leisdami įsmukti į ratą ar iš jo, o katinui trukdo – pritupia, užstoja kelią. Pelę gaudo, kol pagauna, tada išrenkama nauja pora ar pasikeičiama vaidmenimis ir žaidžiama iš naujo.
Tinka įvairaus amžiaus vaikams.
Kaip žaisti: Vaikai žaidimo metu sustoja glaudžiu ratu, atsigręžę į centrą, nuleistas rankas laiko už nugaros. Vienas gimtadienio dalyvis stovi greta rato ir laiko rankoje kietai susuktą rankšluostį ar šaliką („žiužį“). Stovėdami glaudžiu ratu, vaikai dainuoja:
„Katinas ant pečiaus sėdėjo, Pelę įsikandęs turėjo.“ 2X2
Vaikas, kuris turi „žiužį“, eina aplink ratą ir įduoda jį į rankas vienam iš rate stovinčių vaikų ir eina toliau, kol baigiasi dainavimas ir tuomet atsistoja į ratą.
Gimtadienio dalyviai dainuoja:
„Duos katinui skūron, Nežiūrėdami kurion.“ 2X2
Gavęs „žiužį“ gimtadienio dalyvis ima pliekti juo savo kaimyną iš dešinės. Tas bėga aplink ratą iki savo vietos, o mušėjas vejasi.
Kai priluptasis atsistoja savo vieton,, žaidimas pradedamas nuo pradžios. „Žiužį“ aplink ratą neša tas, kuris vijosi kaimyną.
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Kaip žaisti: Iš pat pradžių vaikai dar nežinodami žaidimo sąlygų pasirenka gyvūnų pavadinimus). Kai svečiai ateina į gimtadienį visada dainuoja kokią nors gimtadienio dainą pvz.: "Su gimimo diena..........". Įsivaizduokite, kad gimtadienį švenčia ne berniukas ar mergaitė, o koks nors gyvūnas. Ir pas jį atėjo giminaičiai. Parodykite kaip jie dainuotų gimtadienio dainą savo kalba, jei jie yra ežiukai,varnos,varlės,meškinai, ožkos vištos ir t.t.
Tinka 5-10m. vaikams.
Žaidimo aprašymas: Įsivaizduokime, kad vyksta povandeninis vakarėlis, o visuose vakarėliuose linksminamasi ir šokama.Kiekvienas vaikas išsirenka po vieną žuvies pavadinimą pvz.: karosas, ešerys, lydeka, stinta, lašiša ir t.t.
Užduotis: Pasigirdus muzikai, visos žuvys šoka, taip kaip šoktų jų įsivaizduojama žuvis. Galima kaitalioti muziką, lėta-greita. Laimi išradingiausias vaikas -žuvis. Kad būtų Įdomiau antrąjį kartą padarykite visa tai su pievų gyventojais (tegu pasirenka vabalų pavadinimus pvz.: drugelis, vikšras, karkvabalis, kolorado vabalas ir t.t.),prisijunkite ir Jūs ,suaugusieji ,mažiesiems patiks!
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Kaip žaisti: Žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas. Vienoje bus „kurčiai“, kurie gali kalbėti, bet negirdi, o kitoje – „nebyliai“, kurie girdi, bet atsako judesiais. „Kurčiai“ ir „nebyliai“ atsisėda vieni prieš kitus ir kalbasi – nebyliai atsakinėja judesiai į kurčių klausimus. Vedantysis kreipiasi tai į vienus, tai į kitus su klausimais. „Kurtieji“ negirdi jo klausimų, o „nebyliai“ negali atsakyti. Jei susipainioja, iškrenta iš žaidimo.
Reikalinga: Žibintuvėlis.
Kaip žaisti: Vienas gimtadienio dalyvis išrenkamas gidu, kitas – muziejaus lankytoju, visi likusieji sustingsta į statulas. Užgesinus šviesą, gidas veda lankytoją prie statulų, kurias apšvietęs žibintuvėliu, trumpai pristato statulą. Statula turi stengtis nesusijuokti ir nesujudėti. Jei susijuokia arba sujuda, iškrenta iš žaidimo. Laimi „rimčiausia“ statula.
Tinka ir vaikams ir suaugusiems.
Kaip žaisti:Visi vaikai (nors nebūtinai) susėda ratu. Vienas nusisuka ir nežiūri, vienas "dalina" žiedą, o kiti likusieji sudeda delniukus. Dalinantis savo delnuose turi kokį nors mažą daiktą (kad ir tą patį žiedą) ir pereina per visas rankas, taip tyčia kažką įdeda. Žiedą palieka tik vienam vaikui į rankas - tas negali išsiduoti. Kai apeinamas visas ratas, tuomet pradeda visi dainuoti "Pele, pele, pas ką žiedas žydi". Ateina "nežiūrintis" vaikas ir gali spėti tris kartus. Jei atspėja, pats atsisėda į ratą, o tas, pas kurį buvo paslėpta, dalina. Nežiūri tas, kuris dalino.
Žaidėjų amžius neribojamas.
Kaip žaisti: Visi gimtadienio dalyviai sustoja ratu, vienas gimtadienio dalyvis užrištomis akimis pastatomas ratelio viduryje. Ratelis po truputį pasisuka. Vaikas užrištomis akimis prieina prie kurio nors gimtadienio dalyvio ir jį pačiupinėja. Šis pakeistu balsu sucypia. Vaikas užrištomis akimis bando atspėti, kas jis/ji. Jei atspėja, jo vietą užima atspėtasis ir eina į ratelį, o jei neatspėja – ratelis vėl pasisuka ir spėja toliau.
Žaidėjų amžius neribojamas.
Kaip žaisti: Gimtadienio dalyviai susėda ratu. Kiekvienas savo kaimynui iš dešinės į ausį pasako, ką duosiąs šiam dovanų. Tuomet kiekvienas savo kaimyno iš kairės klausia, ką su tomis dovanomis turi padaryti, nepasakydamas ką gavo dovanų. Tada kiekvienas garsiai iš eilės pasako, ką gavo dovanų ir ką su jomis turi padaryti.