Kaip žaisti: Sustatoma glaustai ratu tiek kėdžių, kiek yra žmonių, visi susėda. Išrenkamas vienas savanoris, kuris atsistoja ir atsilaisvina viena kėdė. Užduotis yra jam atsisėsti į laisvą kėdę, tačiau kiti turi neleisti to padaryti, pirma jo užimdami laisvas kėdes. Kai galų gale jam tai pavyksta, komandos sprendimu į rato vidurį statomas kitas žmogus, “praradęs” savo kėdę.
Kaip žaisti: Vienas žaidėjas išrenkamas būti lape, antras - višta. Visi likę žaidėjai yra kiaušiniai. Lapė iš pradžių paistraukia toliau nuo vištos ir kiaušinių, kad jų negirdėtų. Tuo tarpu višta kiekvienam kiaušiniui priskiria spalvą. Tada visi "kiaušiniai" išsirikiuoja priešais vištą. Ateina lape, atsistoja vištai už nugaros ir beldžia į duris. Višta klausia: "Kas ten?" Lapė atsako: "Tai lapė." Višta: "Ko tu nori?" Lapė: "Spalvotų kiaušinių." Višta: "Aš tokių neturiu." Kai višta tai pasako, kaiušiniai ima garsiai juoktis. Lapė: "Aš girdžiu kaip jie juokiasi." Višta: "Gerai. Kokią spalvą renkiesi?" Tada lapė turi pasirinkti spalvą ir pasakyti. Kai ji pasako spalvą, kuri yra priskirta kiaušiniui, tas kiaušinis turi bėgti pas vištą, o lapė stengiasi jį pagauti. Jei pagauna, tai tada kaiušinis tampa lape, o lapė - višta. Jei nepagauna, lapė turi rinktis kitą spalvą, tačiau visas vištos ir lapės pokalbis turi pasikartoti iš pradžių.
Kaip žaisti: Tam tikroje zonoje išdėstomos “minos” (kamuoliukai, kėgliai, plastikiniai stulpeliai ir pan.). Dalyviai veikia poromis, vienas iš jų yra užrištomis akimis. Užduotis yra kuo greičiau kirsti “minų” lauką, neužkliudant nė vienos. Nematantis kalbėti negali, o matantis turi tik žodžių pagalba išvesti akląjį. Prieš šią rungtį poros trumpai apsitaria, kaip komunikuos tarpusavyje.
Kaip žaisti: Grupė sėdi ratu. ji yra “siena“. Viduryje rato padėtas “lobis“ (tai gali būti dėžė arba šiaip gerai pagriebiamas daiktas). Vienas iš žaidėjų yra lobio “vagis“. Jis išeina iš patalpos. Grupės nariai susitaria, kuris bus “sargybinis“. Kai lobio “vagis “įeina į rato vidurį ir paima lobį, tuomet “sargybinis“ gali pradėti gaudyti “vagį“. Jis turi suspėti jį pačiupti tol, kol “vagis“ dar yra rate.
Kaip žaisti: Vaikščiojimas kaip pingvinams, vaikams gali būti puikus pasilinksminimas. Šiam žaidimui reikia kamuolių arba pripūstų balionų. Raskite vietą, kur galima laisvai judėti ir pažymėkite starto bei finišo linijas. Žaidėjai varžysis vienas su kitu, eidami su kamuoliu ar balionu tarp kelių. Visi pradeda nuo starto linijos ir krypuoja iki pat finišo. Jei kamuolys iškrenta, žaidėjas turi pradėti nuo pradžių. Pirmasis pasiekęs finišo liniją nepamesdamas kamuolio yra laimėtojas.
Žaidėjų amžius neribojamas.
Kaip žaisti: Žaislinės mašinėlės surikiuojamos prie starto linijos. Prie kiekvienos pririšama maždaug 3 metrų ilgio virvė, kurios kitas galas pririštas prie pieštuko. Ant mašinėlių pastatomos stiklinės su vandeniu. Po komandos žaidėjai pradeda atsargiai vynioti virvę ant pieštuko. Laimi tas, kuris neišpylęs vandenns pirmasis prisitrauks mašinėlę prie savęs.
Žaidėjų amžius neribojamas.
Kaip žaisti:Vienas gimtadienio dalyvis išrenkamas seneliu/bobute. Jis turi eiti per kambarį rodydamas įvairius judesius. Kiti gimtadienio dalyviai tuo metu seka senelį/bobutę iš paskos ir kopijuoja jo/jos judesius. Jei senelis/bobutė staigiai sustoja ir atsisuka, visi turi sustingti savo vietoje. Jei kažkuris nespėja sustingti, iškrenta iš žaidimo. Laimi likęs paskutinis žaidėjas.
Žaidėjų amžius nerimojamas.
Reikalinga: keturi kietai virti kiaušiniai
Kaip žaisti: Ant stalo padedami kiaušiniai ir pakviečiami 4 gimtadienio dalyviai-savanoriai. Pasakoma, kad 3 kiaušiniai yra kietai virti, o vienas – žalias. Užduotis – pramušti kiaušinį kakta. Visi gimtadienio dalyviai paeiliui muša kiaušinius ir paaiškėja, kad visi buvo virti. Apdovanojamas drąsiausias gimtadienio dalyvis, nepabijojęs pramušti „žalio“ kiaušinio kakta.
Dalyvaujančiu skaičius ir amžius neribotas.
Kaip žaisti: Vienas vaikas, jis ir yra šviesoforas, stovi nusigręžęs nuo kitų vaikų ir sugalvoja spalva, pvz, žalia, tada atsisuka ir kiekvienas turi parodyt ant savo rūbų tą spalvą, jei turi praeina į kitą puę, o jei ne, turi prabėgt taip, kad šviesoforas jo nepagautų, jei pagauna, tai pagautasis tampa nauju šviesoforu.
Žaidėjų amžius neribojamas.
Kaip žaisti: Visi gimtadienio dalyviai nesusikabinę sustoja į 2 viena priešais kitą eiles (vienoje – berniukai, kitoje – mergaitės). Tarp eilių stovi „kurapkytė“, o už eilės „vanagas“. Kurapkytė ir vanagas susiima už dviejų rankų ir sudaro virš vienos eilės vartelius. Eilės stovi, o už rankų susiėmusi pora vaikščioja. Eilės dainuoja:
„Kurapkytė rugiuos, rugiuos, O aš ją vejuos, vejuos.“
„Bėk bėk, kurapkyte, Nepagaus, mažutyte.“ 2X2
Kurapkytė, paleidusi vanago rankas, bėga, o vanagas vejasi. Eilėse stovintys gimtadienio dalyviai stengiasi padėti kurapkytei ir trukdo vanagui ją pagauti. Kai pagauna, į jų vietą stoja kiti ir kartojama iš naujo.
Tinka įvairaus amžiaus vaikams.
Kaip žaisti: Vaikai sustoja į ratą ir žemai susikabina. Vienas gimtadienio dalyvis išrenkamas į rato vidurį vaidinti sergantį žvirblį. Eidami ratu, vaikai dainuoja:
„- Žvirbli žvirbli!
- Ko ko ko?
- Kur tu tupi?
- Kamine.
- Ką beveiki?
- Negaliu.
- Kas tau skauda?
- Galvelė.”
„Žvirblelis nabagėlis
Visas negalėjo,-
Galvelę skaudėjo.” 3x2
Vaikai paleidžia rankas ir vaizduoja, kaip žvirbliui „galvelę skaudėjo”: susiima abiem rankom už galvos ir eina krypuodami. Po to ratelis kartojamas ir dainuojama ne apie galvelę, bet apie kojelę, nagelį, pilvelį, akeles, sparnelius ir kt. Kiekvieną kartą parodomas skaudėjimas. Dainuodami „nugarą skaudėjo”, visi parkrinta ant grindų aukštielniki ir ploja delnais, kojomis mušdami į grindis.
Tinka visai šeimai, ar draugų rateliui.
Kaip žaisti: Pažymima vaiduoklio teritorija ir vienas žaidėjas išrenkamas vaiduokliu. Jis visada pasilieka pažymėtoje vietoje-apleistame name. Vaiduoklis labai vienišas ir nori susirasti draugų. Kiti žaidėjai yra saugūs už namo ribų, tačiau mielai erzina vienišą vaiduoklį vis įeidami į senąjį namą. Vaiduoklis stengiasi pagauti žaidėjus, esančius name. Jeigu jam pasiseka, paliestasis žaidėjas irgi tampa vaiduokliu, ir gaudo dviese žaidėjus įbėgančius į apleistą namą, po to trise, keturiese ir t.t. Paskutinis nepaliestas žaidėjas laimi ir tampa kito žaidimo vienišu vaiduokliu.
Kad pasunkintumėt žaidėjų užduotį pabėgti iš namo, nustatykite kur durys kur langai, o kur siena, juk per sieną nepabėgsi...
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Kaip žaisti: Kiekvienas žaidėjas gauna kiniškas lazdeles (arba du šiaudelius), bei maišelį. Ant grindų vedantysis paberia riešutų ar pupelių. Žaidėjau renka riešutus vien lazdelėmis, laimi tas, kieno maišelis pilniausias.